Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Miami

Publicerad 2009-10-13 01:55:56 i Allmänt,

Måndag och lugna fioler. Idag har jag inte fått mycket gjort så allt är sig likt.

Igår hade vi match och den slutade 5-0 till Woods, Yeah! Jag hade lovat en hög med bilder, men faktum är att jag bara tog 2, då jag inte vill förstöra er bild av hur Miami ser ut. Florida memorial ärnykomlingar för året och verkar ha det riktigt fattigt, dalsjöfors är en riiik klubb i jämförelse med detta skabbiga ställe usch och fy, töm och glöm som man brukar säga. Eftersom fotbollen är ny för året för florida memorial så får de spela på basebollplanen, vilket betyder att halva fotbollsplanen är grus, ni ska få se bilden. Skrämmande helt enkelt, en plan av betong och grus ungefär.

På kvällen blev det tex-mex sallad på Duffys sportsbar efter en lång dag i värmen, riktigt gott. Eftersom jag inte hade någon klass förrän 12 idag så valde jag också att kolla på en liten film ur hyllan, nämligen Hot Shot!!! hahahaha, underbart, en film alla människor måste se minst en gång i livet :P

Fläckis är nu såld och blir förmodligen i detta nu dissikerad :( once more R.I.P, We had the best time together my friend, forever and always my soldier!


Haha, Nerds ett roligt namn på godis tycer jag allt, lille grisen är med på ett hörn också.

Här kommer skräck biderna från miami....


Skönt att komma hem igen...

Nu blir det gossip girl, xoxo

Kommentarer

Postat av: soffe

Publicerad 2009-10-13 12:08:10

fy fan va fattit....å jävlar vilken solbränna du fått gumman :O skönt å se att solen når dejj iaf trots allt du har å göra :P puss å kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela