Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Pluggtiderna börjar

Publicerad 2009-10-01 02:00:55 i Allmänt,

Harlan Cohen författaren till "The Naked Roommate", var igår och föreläste om college och allt som förekommer här. Han började med att sjunga om sin nakne rummis Stuu, som han inte gillat från början, tills Stus syster och 3 tjejer till kom på besökäven de nudister :P haha, ja ni förstår själva att killen är ett genni och otroligt underhållande. Han frågade ut perosner om deras hemligheter och fick fram rolig fakta, om de flesta :P Skön snubbe, det är sånt här som gör att skolan här känns mycket roligare här än hemma :P

Idag kom en tråkig nyhet då min fot inte höll för spel, uppenbarligen, den värkeroch är svullen igen och detta börjar bli långtråkigt. Jag vill bara spela och vara nöjd och glad utan smärta i minstaste lilla del av kroppen, det va ett tag sen.. Men jag kämpar vidare och hoppas på det bästa..

Imorgon är det skoldags igen och nu börjar det bli knapert med tid till att plugga. Men vi kör med sena kvällar så att våra hjärnor är gött svullna inför nästa vecka när vi ska pumpa ut kunskapen igen.

Så räkna med att jag inte kommer skriva på ett tag, men här kommer några bilder så ni inte glömmer bort mitt nylle.




Hej så länge, kram kram

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-10-01 08:46:14

otur med foten, går det att kolla upp den nånstans där? kanske inte bara stukning då. Håll humöret uppe.Du får väl lägga tid på att plugga hårt istället. vi får höras på tele till helgen. kram.

Postat av: soffe

Publicerad 2009-10-01 10:55:30

lider me dejj gumman....hoppas dock att d inte e nått allvarlit fel på din fot utan att d bara e en svår stukning å att du snart får spela igen :)hoppas för dejj att d lönar sejj å plugga så hårt nu då haha....kul me föreläsaren hehe borde dom fan införa på skolorna här me redan från gymnasiet tycker ja :D kramar på dejj me

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela