Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Cancelled game, då blir det andra bullar!

Publicerad 2009-10-17 20:07:02 i Allmänt,

Vi vaknade tidigt i morse för att hinna få i oss frukost innan sju timmars-resan skulle starta. Mina vita shorts är borta och tvättrummet är stängt, dålig börjanpå dagen är aldrig bra tänkte jag. Det fortsatte med att vi inte hade något utrymme i bilarna som vi skulle åka i och alla var sura och gnälliga över det.

Då kommer det från ingenstans, ett samtal från Scad, Ingen match kommer bli spelad, våran plan är vattenfylld. På en sekund vände en dålig dag till en bra. Så skönt, eftersom det idag va asa varmt ute..

Träning på en timma, med sverige mot resten, vilket Sverige vann såklart..
Därefter bar det av till singer beach och en härlig sol och bad eftermiddag. När man flyter runt i vattnet så tänker man hur bra man har det här :)

Röd flaggkom upp och hajvarning gjorde att alla var tvungna att ta sig ur vattnet, vi orkade inte vänta för att se de små hajfenorna simma runt så vi åkte tillbaka hem. Men innan avresa så ville lifeguarden ta ett kort på oss alla blonda svenskar, han hade aldrig sett så många på en och samma gång och ville så gärna visa sina vänner vad han fann solandes på stranden, klart vi ställer upp och gör en baywatcher glader :)


Nu är det fulladning till det svåraste matchen i conferencen, embry står på schemat och de ska få äta sitt egna gräs när vi är klara med de :D

kram kram

Kommentarer

Postat av: Mickis

Publicerad 2009-10-19 13:40:30

haha amerikanare är för sköna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela