Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Finals över!

Publicerad 2009-11-20 00:14:50 i Allmänt,

Idag va sista inlämningen avklarad, sååååå skönt! Detta följs nu upp av 2 veckors ledighet, som förhoppningsvis kommer innehålla shopping, sol & bad och lite annat smått och gått :)

Wiiehoo!

New Moon premiär 12.01 inatt, den missar jag nog, men imon kanske jag tar en runda till Muvico. Nu är det dags för homedelivery food, så dårvi se hur det smakar, förhoppningsvis bättre än cafs specialiteter :P


International festival, jag va israel för en stund :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela