Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Finals börjar närma sig!

Publicerad 2009-11-05 05:46:28 i Allmänt,

Börjar bli ett bibloteksfreak, har massa saker att göra för tillfället, antar att det är så det ska vara när man pluggar på college sista veckorna innan finals. Tänk om 2 veckor när allt är klar och jag sitter och njuter i solstolen på en strand, med 2 veckors ledighet. Ja, jag har det nog inte så jobbigt iaf :)

Har äntligen fått kontakt med hemvärlden igen och det va trevligt, synd att man inte har mer tid att prata bara, finns så mycket att snacka om :)

Shopping har jag hunnit med också, inte en billig sådan, jag va nästan hundra procentig i alla affärer. Skor, linnen, tisha, shorts, byxor, sjal you name it, jag köpte det också! Så nu är jag lite fattigare men rikare på kläder ;) och jag hade sååå roligt!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela