Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Ett final kvar!

Publicerad 2009-11-19 03:48:27 i Allmänt,

Nu är det dags förunderhållig igen frånmin sida, det va ju ett tag sen sist. 

Finals har tagit mesta delen av min tid, men med bara en liten sak kvar så ska jag allt unna mig att skriva en skvätt. Eller ja, jag tänkte ha en bildvisning på allt möjligt som ni där hemma missat.

Men först till en annan bloggare som verkligen är min favorit i bloggvärlden, nämligen Nils, blondinbellas pojkvän. Denna killes blogg måste läsas!! Han är unik och fantastiskt rolig, med sin besatthet av hajar och annan galenskap.

Nu tilbaka till bilderna:

Detta är US svar på Ture :D

Lite smått och gott, njut av den upplevelsen, I will be back!

 

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela