Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Sista lektions dagen på min första termin!! Excited!

Publicerad 2009-11-13 05:46:43 i Allmänt,

Sitter här och får inget gjort som vanligt, men jag hoppas på att inspirations dagarna ska komma snart!

Fick lite bilder hemmifrån häromdan och tårtbilden fastnade speciellt i mitt lilla huvud :P Jag hade gärna lagt upp bilden här men det funkade inte, så den kan komma senare!

För tillfället så är det sista dagen imorgon med lektioner, sedan kommer en vecka med bara FINALS!!! Jihoo! jag är så exalterad och det ska bli så spännande, äntligen ska jag få plugga skiten ur mig själv och bli SMART.... NOT probably! men men man kan ju alltid hoppas, jag menar något klokare måste jag ju trots allt ha blivit :)

Lisas pappa skickade lite bilder som han tagit under tiden de var här, endel riktigt bra faktiskt, sen kom det en och annan där jag va med på och det förstår ni ju själva hur de ser ut :D

Här kommer lite smakprov trots allt

Lagfoto

En jäkligt bra bild, perfekt tagen what a moment!

Dags att sova, sista lektionsdagen väntar + final i conferens, lite nervigt men väldigt roligt!!

Vi hoppas på vinst och att lika många elever är sugna på att komma och heja på oss!! LETS GO WOOD!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela