Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Hemkommen

Publicerad 2009-12-05 01:58:48 i Allmänt,

Alabama var bra men det förde med sig endel skit. För tillfället, vi förlorade matchen och säsongen är därför över, funderingarna drar sig mot nästa år, hur ska det beslutet tas?
Min hals har tydligen omvandlats till gillets rakhyvel, INTE SKÖNT, mitt huvud dunkar och nacke och rygg är inte i toppform efter en 15 timmars bussresa. Jag har uppenbarligen ett virus i kroppen, min mun är typ fylld med skav och blåsor efter en förbannat irriterande visdomstand ska ställa till det för mig. I 20 år har jag klarat mig perfekt utan de, så varför ska de komma och göra mig illa? 

Inte är det bara jag som har fått virus utan även min käraste och bästa vän "red hot" (datorn), alla bilder från florida is GONE, BORTA! Och även fast jag lästom virus och att backa upp all data, så lyckade jag ändå med att misslyckas!

Tur är att min lilla Ipod plockade upp alla bilder så de flesta finns kvar och de ska jag ha på den och printa ut så fort jag kan!

Inte helt toppen detta kanske, men Alabama, Decatur var ändå ett äventyr som jag sent kommer glömma! Snart är det hemresa och då ska jag dra min lilla florida Historia för er ;)

ps. julhandeln är i gång, wiiie!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela