Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Grattis kära moster!

Publicerad 2009-12-12 19:20:44 i Allmänt,

Happy Birthday Yvonne!!! 50 bast idag inte illa, synd att jag inte kunde vara där och fira denna tillställning, men jag hoppas det duger med en liten hälsning härifrån ;) jag tänker på dig och hoppas du hade en toppen dag!!


Igår va det julmys hos gänget på Portofino, riktigt mysigt, lite middag, paket-byte, film och dans runt granen, emd julsånger på alla möjliga nordiska språk :P Ja ni förstår själva att denna kväll va fantastiskt rolig och go!

Idag är det dags för julfest så får vi se hur det slutar!

Detta är till dig Yvonne, ENJOY!!
http://www.youtube.com/watch?v=FAClq6PuJOg&feature=fvw

Over and out! 

Kommentarer

Postat av: Gamla moster Yvonne

Publicerad 2009-12-12 21:13:15

Tack snälla du, jag blev jätteglad. Det är inte alla som får hälsning ända från Amerika. och vilken hälsning sen. Synd att du inte kunde vara med men hoppas vi träffas när du kommer hem.

Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela