Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

En roadtrip till Ullared!

Publicerad 2009-12-29 23:38:43 i Allmänt,

En del i kassen blev det efter dagens besök i ullared. Ingen Morgan någonstans.... tråkigt! Men jag överlevde trots allt, nästa gång kanske jag kan få en skymt av det lilla Ullareds fenomenet. :P

Jag har börjat bli galen i böcker och därför fick någraänga med mig hem idag, ett par andra fick jag ju på julafton, så kanske är det så att jag ska bli boksmart, det hade varit kul i så fall :) Jag skulle vilja vara som superman som kan läsa igenom en hel bok på bara nån sekund, kan ni fatta vad smart jag hade kunnat va då, Galet när man tänker på det, eller hur?

Superman, ja då hade jag kunnat flyga också. Maan that would be soo cool! Jag önskar jag hade kunnat var lite övernaturlig någon gång, det hade verkligen varit roligt. Men, men man kan inte få allt, men jag kan vara den första som får allt, inte mi emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela