Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Mys och julapynt på hög nivå

Publicerad 2009-12-08 02:21:13 i Allmänt,

Skolan är igång igen men starten den har varit lugn, 

På måndagar har jag precis som förra termis endast en lektion, men denna gång ligger den 8 på morgonen, helt underbart! Hela dagen framför sig och man hinner med så mycket mer.

Idag hann jag tex snacka med pappa, göra skriva en 600 ord lång uppsats samt göra lite läxor i excel, prima skinka! Eftersom jag va i full fart så tog jag mig en liten promenad/intervall runda kring golf banan, härligt, härligt men farlig farligt som jan banan sjunger när han är fastklämd i en staty någonstans i Sverige..

Imorgon kommer dock bli en något längre dag då jag istället för en har 3 lektioner, och tvätt som ska tvättas :P

För övrigt så börjar nog mina sår läka ihop och det känns ju bra, till dagens middag så kunde jag iaf få i mig lite mer än vanligt, skööönt! Jag hatar att svälta :P

En annan nyhet är också att Lisa har satt upp Julskyltning, lite julgransbelysning i Sverige flaggan och en rejäl tomte på ytterdörren höjer verkligen standarden här i vår lilla lya :)

 
Mys!

By the way Om ni inte vet något om Pippin den lille så är det värt att googla, pin
samt Sverige, vad har vi för namn egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela