Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Dagen i korta drag

Publicerad 2009-12-15 01:31:41 i Allmänt,

Nedräkningen fortsätter, nu återstår bara 2 skoldagar och ett prov sen är det dags för avresa hem till Sweden.

Idag har inte mycket hänt, men mycket har hunnits med. Lektion på morgonen med antagligen den bästa läraren jag kommer ha här, sedan blv det lite essay skivande , och på det ett besök på reab (för min fot och ingenting annat).

Min fantasi har ännu en gång sprudlat och vid det här laget tror nog halva denna skolan att jag lider av någon sjukdom eller att jag bara är allmänt konstig. Men hej, int gråter jag för det! Man är ju vem man är liksom, går inte styra varken hit eller dit :D

Soffe själklar ska jag skicka bilden till dig, ;)

Ha det gott allesammans!

Ps. Grattis till min tyska vän som fyller 21 idag, stor dag här i US.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela