Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Allt i sin ordning

Publicerad 2009-12-22 17:35:42 i Allmänt,

Idag, 5 dagar efter min ankomst till Sverige, bestämde sig min väska för att göra mig sällskap. Bättre sent än aldrig eller vad brukar man säga?

Jag har nu hunnit träffa de flesta, julmiddagen är gjord, julgranen är funnen, frillen har kommit på plats och jag känner mig hemmastadd på nytt. Snart är det julafton och det ska bli bra mysigt!!

Bilder ska komma inom kort! Wiiie!


Love to you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela