Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Straffet

Publicerad 2009-09-01 01:16:32 i Allmänt,

Det regnar så smått ödlorna hoppar runt ibuskar och på gräset, mina lår känns som spagetti och tvätten är i tvättmaskinen, men hurdet än är så slutar det alltid med att jag sitter här i farfar stolen och klickar på mitt tangentbort.

Idag kom straffet för gårdagens enligt coach usla insats. Coach med sitt tal om hur otränade vi är och hur mycket han bajsar typ gjorde ändå att alla på något sätt fick en ny tändning.

Vi hann med lite uppvärmning och tänjning, innan det var dags att lämna planen pga blixtar och oska. Om träningen var över där?? NEJ NEJ NEJ, istället för 1mot 1 och 2 mot 2 blev det löpning med intervaller i doormsen. 45 min löpning, med 2 pauser som vi fick vatten på samtidigtsom vi fick göra 100 situp och hålla benen utsträckta 6 cm från marken, benen i luften under hela den övningen, sen var det dags att springa igen. 

Jag är glad att jag orkade hela vägen och just nu är jag nöjd med mig själv. :) Imorgon tidig träning, därefter onsdag off så nu kommer det bli lite strand och bad för hoppningsvis :D

 
Två glada små gossar påväg till caf :P

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-01 20:26:01

Grymt jädra vältränad du måste bli därborta.. nästan så jag blir rädd för dig..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela