Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Vem är någon?

Publicerad 2012-09-12 21:56:34 i Allmänt,

Under veckan så har diskussionerna flödat om denne någon.. Vem ska köra ut vagnarna på jobbet? Eh, det gör väl någon… vem ska tvätta mikron efter att jag sölat? Eh, det gör väl någon.. Vem är då denne någon? Uppenbarligen är det ingen som tar åt sig av det namnet på mitt jobb för där kan det se ut som rena svinstian…

Bittert värre och ju mer jag tänker på det desto mer retar det mig. Hur svårt kan det vara att städa undan efter sig? Flytta en vagn kanske tar 30 sekunder, att tvätta bort mat som skvätt i mikron kan inte ta långt tid heller… Jag hoppas att det inte bara är på min arbetsolats som det jobbar sölkorvar….

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela