Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Tårtfnatt gav ett gapskratt!

Publicerad 2012-01-22 20:01:09 i Allmänt,

Mys på morgon är något jag värdesätter högt och tätt efter kommer känslan av lycka och glädje i hjärtat. En sådan morgon hade jag idag och jag tror den gjorde sitt till just denna dagen.
Kalas väntade och familjen begav sig till moromor och morfar för att fira just morfar. Denne gamle man som fyllde 83 år var på gott humör som vanligt trots att han halkat ett flertal gånger och stukat handleden. Tänk när morfar inte var så gammal och jag retade honom för att han inte ens kunde koka spagetti, nu retar man inte honom för något, han är enveten och bestämd och jag gillar det på något vis.
Någon som inte kommer gilla mig efter att jag skrivit klart här är min lillasyster. Men när man tar tårta och helt plötsligt slänger den i sitt egna knä, ja då vet ni att jag inte kan åta bli att hålla tassarna borta från tangentbordet. Allt hände så plötsligt att jag fick en chock eller nåt och bara bröt ut i skratt som nog ingen av mina familjemedlemmar hade hört innan. Jag kände knappt igen det själv...
En bra dag kräver ett bra slut så snart åker jag in till stan och köper lite spice and rice mat! Mums!
Superglad i min svampmössa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela