Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

När saker är på helt fel ställe…

Publicerad 2012-01-23 16:57:52 i Allmänt,

Jag är expert på att tappa saker och igår lyckades jag bättre än vanligt. Att flera cm snö hade fallit gjorde det inte lättare att hitta min vita mobil som förmodligen hoppat ur jackfickan på egen hand. Att jag till slut hittade både telefonen och korthållaren i mörkret var ren tur! Tankspridda människa!!
Till slut kunde jag alltså stoppa ner telefonen och pengarna för att åka in till stan och köpa en låda med kyckling o nudlar på Spice and Rice. Gött som tusan och resterna skulle idag bli min lilla lunch på jobbet, men vart tror ni maten var när jag skulle käka? Ajjemen, kvar i kylen där jag lämnat den dagen innan...
Annars har jag mest slirat runt på gatorna i den gula faran och lyssnat på p3. Synd att bästeprogrammet Christer i p3 ska börjat kl 2 när mitt bilkörande nästan är över. För de två godingarna får mig verkligen att skratta gött i bilen.
Sist så vill jag säga att det måste vara ett allvarligt fel på grannhunden som vägrar att sluta skälla. Den lilla maximus can go on for hours, men jag orkar inte mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela