Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Förvirrad

Publicerad 2011-11-23 23:02:27 i Allmänt,

Trodde dagen skulle vara riktigt bra idag, men som många andra så slutade den i en enda stor röra.
Arbete är arbete och arbetet sköter jag bra tror jag, men med tanke på hur jag helt plötsligt kan vakna till liv ifrån mina tankar och upptäcka att jag kört ett bra tag ovetande om vilken post jag lagt vart är alltid lika skrämmande.. En viktig punkt kan alltså vara att hela tiden hålla sig vaken på arbetet. En annan punkt är ju givetvis "lägg i parkering och handbroms varje gång du lämnar bilen" (inga problem idag, men av tidigare erfarenheter så är den helt klart i toppen på listan).
Jag jobbar klart drar mig ner mot stan för att inhandla diverse julsaker och andra ting som behövs till mitt lilla hemmaprojekt (tapetsering). Vad händer då när jag kommer hem och öppnar upp en kartong som skall innehåll en ljusboll? DEN ÄR TOM!! Typiskt min otur!!  Så imorgon är det jag som tar mitt feta arsle och pallra mig ner till (s)nille butiken igen för och lösa mitt lilla problem.....
Toppen verkligen!
Ingenting är som det ska. Likadant från dag till dag!

Förresten, jag glömde välkomna den fantastiska förkylningen, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela