Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

När hjärnan har makten, men fantasin stjäl den

Publicerad 2011-05-05 16:28:20 i Allmänt,

Nu är det fastställt, jag är psykiskt sjuk! Jag borde bli inlagd på psyket och det som är värst är att jag nog inte skulle tackat nej! Visst har tanken slagit mig förut, det måste vara något fel i huvudet på mig, men att det skulle vara inbillning det hade jag ingen aning om…. Jag antar att om man ska vara billig så är det kanske bäst att vara inbillig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela