Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Glad, gladare, gladast!

Publicerad 2011-05-13 16:38:33 i Allmänt,

Jag har verkligen haft en fantastiskt bra fredag den 13:de och jag tror det är första gången. Jag brukar ofta göra dumma saker och skämma ut mig på det ena eller andra sättet. Men idag har jag inte gjort bort mig alls. Börjar bli orolig för vad som skall hända till kvällen..
Mmm, bra har det verkligen varit! Jag har en väldigt konstig känsla i kroppen idag, det riktigt bubblar i mig. Kanske borde jag vakna med hicka varje morgon. Det verkar vara ett vinnande humörskoncept. Visst skrattar jag en del, men idag har varit värre än andra. Musiken i bilen föll sig perfekt jag sjöng och trummade på ratten heeela vägen till jobbet. Tur att jag fick stanna vi varje rödljus så alla skulle få ta del av min glädje…
Sen vräkte regnet ner idag med vad underbart! En mor var ute med barnvagnen i just det ögonblicket kom det en flod från himlen och hon började springa med vagnen, precis som om hon var jagad. När jag körde förbi henne sträckte jag ut huvudet och skrek: BRA KÄMPAT!!!! hahahahaha hon undrade vad det var för idiot! Jag skrattade bara och körde vidare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela