Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

What a day!

Publicerad 2011-03-28 22:26:34 i Allmänt,

Läste ut boken i går.. Kunde helt enkelt inte sluta, så gripande och varför lever man sig in så? Är rädd för att jag måste läsa fortsättningen, jag kan inte hålla mig borta..Jag vill veta vad som hände sen!
Nu till något lite muntrare! I was back at work! Det var sig likt, breven kommer fortfarande i de blåa lådorna, och mina kära arbetskamrater var som alltid lika sköna. Inte nog med det! Slängde i dag ner nycklarna till postenbilen i ett inkast! Starkt jobbat Linda! Tur att de var hemma, men elakt att de inte öppnade direkt och överlämnade nyckeln. Istället stod de där inne gapskrattande och hånade mig genom rutan medan jag som ett nervvrak letade igenom bilen 10 ggr, och sen grävde runt i snön i evigheter… Nej jag är inte bitter! Ska man roa folk så ska det göras rejält och det lyckades jag verkligen med.
Gött att jag kunde vara med på träningen idag med! Sprang som en idiot till träningen eftersom min granne stoppat mig och frågat om jag spelade fotboll. Ajjemen sa jag! Sen behövde jag förklara allt! Killen hade totalt missat att Dalsjöfors var ett allsvenskt lag. (läser han inte bt?) Inte nog med det, därefter skulle han dra upp en massa fakta om Elfsborg! I don't give a shit borde jag ha sagt, men ändå står jag där och ler, medan jag jamsar med. (tror det är en yrkesskada faktiskt) Herregud! Jag får avbryta grabben och säga att jag måste rusa iväg för att inte komma försent till träningen.. Varpå han svarar "jaså, ni tränar också!" Eh jaaa, det kan ju vara en fördel. Riktiga genier i min uppgång känns det som. Fast å andra sidan så har jag nu fått en främling att öppna upp ögonen för vårt lag + att jag fått min första sjöbo-vän. Äntligen! Nu håller jag tummarna för att vakna upp i prima form! Jag behöver träningen nu!

Kommentarer

Postat av: \majja

Publicerad 2011-03-29 14:59:18

Ja det kan ju vara en fördel att träna lite om man ska spela allsvenskt, fast han kanske inte visste att även Elfsborg brukar göra det.



TROR jag i alla fall!?



;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela