Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Vilken helg…

Publicerad 2011-03-27 22:20:51 i Allmänt,

Lördagen bjöd verkligen på en toppendag! Jag vaknade med en sådan där känsla av glädje, och tog en varm dusch som en bra start på dagen. Med laget drog vi iväg till Torslanda och match, som följdes av en spaupplevelse! Gud vad underbart det var!

 

Kvällen avslutades i någon form av lagfest. En lagfest som var fylld av show och irriterade vinnarskallar. Jag skrattade så mitt huvud höll på att spricka!

 

Idag körde jag ut till dalen för att kolla lillsyrran spela fotboll. Det slog mig hur glad jag var över att köra bil på barmark. Så gött att slippa tänka på den förbannade snön. Vad händer då inte på eftermiddagen? Jo det jag fruktar mest för tillfället, snööö! Jag blev så ledsen att jag drog ner alla persiennerna, tände alla värmeljus jag ägde och bara blundade för verkligheten! Så nu sitter jag här på tomtegatan och det är verkligen mys till 1000!



Snön utanför på grannens tak… USCH!


Mys hörnan, med gungstolen i centrum. (inte bästa kvalité kanske men who cares?)


Jag läser som en blådåre för tillfället också! Vill bara bli klar! Bölar så jag knappt ser bokstäverna i boken. Cancer ta dina jävla celler och lämna jorden, du är inte rättvis och du gör mig ledsen!

 

Nu ska jag blunda för i morgon ska jag jobba igen, can’t believe I’m saying this, but I’ve really missed it!

 

 

I'm dreaming in colors, no boundaries are there

I'm dreaming the dream we all seem to share

In search of the door, to open your mind

In search of the cure of mankind

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela