Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Jag vet att jag lever..

Publicerad 2011-03-25 22:23:28 i Allmänt,

Shit vilken dag! Vaknade med smärta från knoppen ner till svanken. Lite alvedon senare slumrade jag till gött i soffan, sedan på balkongen. Nej, kanske gör jag inte alltid de klokaste valen, but at least I don't make the same mistake twice!
Mamma kom upp en snabbis idag lite överraskande, men klart jag blir glad när jag får lite besök här på tomte… Det är så lugnt här annars..
Dalsjöfors besökte idag Borås simarena för att spela lite vattenpolo. Det såg riktigt sköj ut, jag hade gärna simmat runt där och kastat boll. Men idag fick jag sitta på första parkett och prova simglajjer istället. Kvällen avslutades med våfflor som våra kockar till tränare fixade i ordning.. sweet!
Nu är det dags att få lite sömn, för det blir tidig morgon i möra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela