Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Glädje i vardagen

Publicerad 2011-03-07 22:43:33 i Allmänt,

Skrattade idag av en människa från vägen. Det har aldrig hänt förut! Något roligt dök upp på radion och jag kunde inte göra annat än brista ut i det STORA ASGARVET! Jag har då aldrig skrämt en människa på detta vis förut, haha, om jag skrattade ännu mer efter hans ansiktsuttryck ja det kan ni ju gissa själva.
I stora drag har det varit en bra dag! Solen sken, och "apropå det" höll hög nivå idag på p3. Livshistorier slår nog trots allt alla roliga historier! Bellman släng dig i väggen! Helt otroligt vad vi människor är kapabla till, eller i detta fall inte kapabla till =)
Gjorde idag grova pannkakor, faktiskt inte alls dumt. (Kände ingen skillnad, mer än att jag blev mätt extremt fort)
Dax att snooza lite nu, man vet aldrig vad som väntar i gryningen. Mer än morgonkaffet förstås ;)
iCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela