Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Titulerar dagen "veckans skitdag"

Publicerad 2011-06-21 21:06:31 i Allmänt,

Semester är något som vi ska var glada över att ha. Vi ska sola, ta det lugnt, umgås med vänner och leva loppan helt enkelt! Vad gör jag? Jag blir ännu mer stressad över tillvaron, hur ska jag hinna med alla de små ting som jag vill göra? Jag ska fixa i huset, flytta (om det nu blir av), träna så jag inte ligger i lä när säsongen drar igång igen och sen som grädde på moset ska jag hinna återhämta mig lite. Hur gick det med det? Ska man gå under jorden tro? Bara försvinna ett tag utan att en jävel visste vart man var, skulle det märkas? Ja, humöret har alltså inte varit på topp i dag som ni förstår, men jag hoppas på en bättre morgondag, efter regn kommer solsken som den kloke sa och det hoppas jag fortfarande stämmer!
Nu dödar jag lite tid framför tv, kanske med en SAW film så det blir riktigt rått här i lägenheten. Kanske ska jag bjuda in herr granne han lyste ju verkligen upp dagen med sitt jävla tjöt "Ni-borde-skjuta-på-mål-och-vinna-matcher-så-ni-inte-förlorar-med-0-9!" FAN vad trött jag blir på sådana idioter! Har du inget trevligt att komma med så håll käften skulle mitt svar ha varit, samtidigt som jag effektivt boxar ner honom med en högerkrok följt av uppercut! Där kunde killen legat och sprattlat som en skalbagge på rygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela