Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Sommar och sol torsdagskvällar i kjol!

Publicerad 2011-06-30 23:44:41 i Allmänt,

Fantastiskt underbart väder har det varit de senaste dagarna. När jag idag reste in till stan för att packa mina köksredskap inför flytten blev jag dock lite orolig över att åska och regn skulle slå till i Borås, för let's face it we are not the sunshine city! Men vinden bytte håll och förde ett strålande väder över hela stan och glädjen var på topp. Viskan blev för-haket innan September skulle dra igång på scenen. Tillsammans med Mickans polers från verksta'n så avnjöt vi en eller två fina mojitos! Mums!
Toppen hade kvällen varit hittills och bättre skulle den bli. Med vassa armbågar trängde killarna oss fram till mittenplacering, men skamsna miner ställde vi oss bakom två mycket trevliga herrar. Frågan var bara, var platserna tillsräckligt bra? Tydligen inte! För längre fram skulle vi och vi fortsatte dansa oss fram i klungan av people. Tills det tog stopp och vips där var vi! Första parkett! Dans och sång fullkomligt exploderade ur våra kroppar! September i all ära, men glöm inte herr dansare! Yummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela