Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Midsommar, midsommar!

Publicerad 2011-06-26 21:42:14 i Allmänt,

Midsommar kom och midsommar gick. Denna afton var kanske inte en utav mina brightest moments precis.. Blå i huvudet, brännsår på låren, rivsår på smalbenen.. Ja behöver jag fortsätta? Men jag är inte bitter, för jag har mig själv att skylla! Vad som hände då det hände då, nu är det dags att växa upp och lära av att alkohol är inte bra för mig!!
Hoppas ni andra hade en strålande midsommar och att inte ni var som vrak under lördagen.
Så här glad och livlig var jag före starten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela