Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Sara och Linda åker till Ullis….

Publicerad 2011-07-06 22:28:42 i Allmänt,

Så var det dax att bege sig till Halland för shopping i mängder. Det hela började med en mjukstart på stan då Sara hade ärende hos tandläkaren. Jag smög runt som den skummis jag är och gjorde ett och annat fynd. Det var då jag tog steget in i skrattbutik nr. 1 nämligen Fotriktigt! Grabbarna som jobbar där är ju bara för sköna! De kan verkligen konsten i att förgylla en vardag. Och visst köpte jag ett par ursnygga dojjor också…
Väl inne i bilen och på väg till Ullared satt vi där som två små fån, sjöng och dansade så mycket som ett bilkörande tillåter. California Kingbed kom 2 ggr så den kan vi nog nu. Innan Gekås så hade vi ärende åt pappa, nämligen hämta sågklingor, och vad vore vi för töser om vi ine hjälpte vår lille far? Så in i skogen körde vi, svängde lite vänster, lite höger och där låg torpet. In med sågklingorna i bilen och vidare till den riktiga shoppingen!!
Käk är viktigt så det gjorde vi en hel del, samtidigt som vi (eller mest jag) plockade i grej efter grej i kundvagnen. Både jag och Sara gillar att upprepa vad andra säger så ni kan ju tänka er hur det lät när vi två gick där i sorlet av tusentals människor som alla hade sitt sätt att uttrycka sig på.

Sara tog sig den lilla matbit hon förmådde att bita tag i..

Blåste upp borrarna och lekte ferdinand i väntan på Sara..
Grön det var våran färg
Vi stegade mot ingången och anade inte vad som väntade innanför fortets dörrar..
Preces så här shoppingglada var vi, tihihi!!
En present till pappsen bara för att han är en baddare!!
Här har vi skorna som ska ta mig flera mil!! LÖVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela