Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

För blotta ögat en skrubb för andra ett mörkerrum

Publicerad 2011-07-05 20:49:41 i Allmänt,

Dra in magen Britta så jag kommer fram och förbi!

Här har vi då det lilla "rummet" som jag skrev om i går. Vad tycks? Jag säger som Wow-Jocke "Här kan man va, här kan man va, där kan man va!" Ja gillart och ser potential i detta lilla krypin. Mysfaktorn kan bli hög här, när den oslipade diamanten blivit ordentligt slipad.
Annars har dagen bjudit på en och annan gubbe, och då snackar vi jordgubbar och inget annat. Samt promme med min bäste partner in crime och min favorit brud Mickan! Frågan är vad som rör sig mest under dessa promenader, käken eller benen??

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-09 04:47:11

Det finns ju inga möjligheter att benen kan röra sig mer än käkarna när ni är ute och promenerar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela