Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Det blev inte riktigt som tänkt...

Publicerad 2011-07-04 23:42:48 i Allmänt,

Efter 4 dagar så har jag fortfarande inte sovit i min säng… Kan inte bara den där nedrans Wargen komma och göra färdigt någon jävla gång?? Wargen kommer wargen kommer säger fårahedern i sagans värld, men inte kommer Wargen… och så funkar det tydligen även i verkligheten.
Då tänker ni, "varför kan hon inte sova i sitt hem bara för att Wargen inte kommer?" Jo så här ligger det till, vi säger att jag sover hemma i min otroligt heta nollrasism tisha och trosor vaknar upp vid nio går ut till köket för att koka mitt morgonkaffe. Trött går jag med slutna ögon ut i köket, sträcker mig efter kaffet och inser att någon sitter och stirrar på mig… Pepparspray kommer fram, han skriker, jag skriker grannarnas hundar skäller och snart så har vi väckt hela jävla kyrkogården! Eh, ne tack, jag sover nog hemma ett tag till!
För övrigt jobbas det på i lillstugan. Jag har lärt mig ett och annat, nyast i listan över lärdom är "hur man river en vägg och hittar ett gömme!" Detta otroligt lilla skyffe som farfar tydligen hade som mörkerrum, en liten bänk en liten lampa på golvet och hans lycka i att framkalla kort var gjord.. Kanske kan jag ta en bil på detta fotorum så ni får se hur pyttigt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela