Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Back blue and black!

Publicerad 2011-01-12 21:19:56 i Allmänt,

Härligt livet är, tycker ni inte det?
Jag sitter här blåslagen, öm i kroppen och trött som ett as. Nej ingen misshandel, här inte, detta har jag klarat heelt på egen hand....
Ja precis så ligger det till, jag sprang glatt studsandes runt och delade ut post som jag gör 5 dagar i veckan. Just i vinter blir det tämligen lite lurigare, men eftersom jag för det mesta är i min egna lilla bubbla så försvann blank isen ur min syn. Precis i det där underbara tillfället när man ler lite åt sig själv och tänker "vad bra jag har det" så händer det. Jag flyger upp i luften gör världens vurpa och pladask ligger jag där på marken med posten i ett fast grepp pressad mot min kropp. Inte ett enda brev fick en skråma, men jag däremot.... AJAJAJ! Hur klumpig får man vara? Allt jag ville var att gena, men icke sa nicke! Hedan efter kommer jag ta den långa vägen i hopp om att slippa årets uppvisning! Hoppas jag roade någon trots allt, annars känns det väldigt surt..
Hur som helst så är försäsongen i full gång, vi springer och lurar runt på planen som aldrig förr. Livet är rätt bra trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela