Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Sköna, underbara morgon!

Publicerad 2011-02-24 21:36:27 i Allmänt,

Idag har jag varit poppis! Samtal hit och meddelanden dit. En lite ryckig dag på jobbigt, inget flyt för fem öre. Och så ska man frysa ihjäl på köpet också. Livet är då bra fantastiskt! Början på dagen var dock skön. Vaknade och drack mitt morgonkaffe som vanligt, men så hände det, radion spelade mjukstarts-musik som jag så fint kallar det och på det följde även en historia! HAHA, kan dagen börja bättre?
Förhoppningsvis så kommer min kurrande mage att sluta gnälla inom kort, så jag kan hamna i djup sömn i 7 h!

Slutet gott allting gott som de så fint säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela