Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Jag älskar söndagar!

Publicerad 2011-02-27 21:58:24 i Allmänt,

Jag kan sova länge, frukosten smakar bättre, musiken i mina öron är underbar, och jag känner en speciell glädje i att leva. Söndagar är helt enkelt den dag då jag kan göra precis det jag känner för. 1 dag i veckan då jag kan vara jag i min egna lilla fantasivärld, en underbar känsla går igenom hela kroppen, jag mår bra!

Denna söndagen blev en av de bättre jag haft! Sov länge, åt gott, och lyssna här! JAG BAKADE BRÖD! Vuxenpoäng, katching! Ett besök på arenan blev det även denna dag. Lillsyrran spelade match med Byttorp mot Skepplanda. De vann till slut, och familjen kom hem till mig på lite fika. MYSIGT! <3
Enda önskan som jag har för tillfället är solsken. Jag vill inte gå runt och se ut som ett lik längre!
Som topping på denna dag tillagade jag paj! Med tanke på hur bra denna dag har varit kan ni ju tänka hur gott den smakade! MUMS! Det enda som saknades var ett glas vin, det hade verkligen varit grädden på moset.

Imorgon är det måndag och då drar mitt nya schema igång, samtidigt som det ska spelas match mot grabbarna i sandhult! Skoj!

Kommentarer

Postat av: lellen

Publicerad 2011-03-01 09:08:58

tyckte du verkligen att det var mysigt att vi var där? du körde ju trots allt iväg oss! thihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela