Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Glada dagar!

Publicerad 2011-02-25 20:33:15 i Allmänt,

Ibland gillar jag verkligen mitt jobb, hur töntigt det än kan låta. Denna fredag var en gilla-jobbet-dag. I min gula fara reser jag runt och slänger i post i röda lådor, gröna lådor, plast lådor och plåt lådor. Men så ibland händer det! Jag får se personen bakom lådan!  Och idag träffade jag ett äkta original, en person som verkligen gjorde min dag! Alltid gött med ett skratt på turen.. Speciellt om man lyckas göra den andra personen i fråga glad, och det gjorde jag.. Stort tack till den lilla killen som var ute och försökte skotta bort all snö som vägrar försvinna från marken, barn är bra söta!
En annan rolig sak som hände idag på turen var att jag efter ett antal uppgångar satte mig i bilen för att ge mig ut på villa delen. Allt springande har gjort att adrenalinet är på topp, och vad är då inte trevligare än att vinka och le åt folk som passerar? Idag gick det dock för långt. En bil stod parkerad lite skumt utanför en uppgång, och jag tänkte what the F jag vinkar la till personen i bilen. Jag vinkade så armen nästan gick ur led, men ju närmare bilen jag desto konstigare ser personen ut. När jag är jämsides med bilen, ser jag att den är tom.
HAHA, ja vad fan händer??

Kommentarer

Postat av: lillen

Publicerad 2011-03-01 09:06:37

HAHA har du börjat att hallusinera nu med? haha roligt, roligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela