Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Då är det jul året om..

Publicerad 2011-02-11 16:34:30 i Allmänt,

Nu har flyttlasset gått. Jag har nu levt i mitt nya hem i 2 veckor, och jag stormtrivs. Trots tystnaden så känner jag mig verkligen hemma här. Mysigt, lugnt och jag kan göra precis vad jag känner för. Allt utom kanske sjunga då för det hade nog inte grannarna uppskattat :) HAHA
Nervös var jag över hur jag skulle hinna med allt, laga mat, städa, diska, tvätta? Men att bo ensam har visat sig resultera i MÄNGDER med tid! Eftersom det inte finns någon att tjöta med, eller retas med så har jag mer tid för mig själv. För första gången i världshistorien så tycker jag att tv bara visar skit, och fejjan är sig lik. Detta leder till att jag kan läsa, läsa och läsa... Just nu läser jag Bingos bok, han är verkligen knäpp, men bakom all knäpphet finns en väldigt känslosam man. Jag gillar Bingo, han verkar verkligen super skön! :)
Det va lite om den senaste tiden. i övrigt har denna veckan verkligen varit skit! Jag har varit arg, nedbruten, glad i två sekunder, as arg igen och gråtfärdig!! Men fan nu börjar det ordna upp sig. Peppar, peppar! Vissa veckor verkar helt enkelt inte vilja gå ens väg, men det är skönt att den veckan är gjord!
Nu är det sista träningen denna veckan, och jag hoppas den blir sköj! I kväll är det käk på Harrys med töserna i laget!
PÅ SÖNDAG ÄR DET MATCH PÅ ARENAN D-fors-Kristianstad.. Wiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela