Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Bortamatch i Örebro

Publicerad 2011-02-19 22:06:30 i Allmänt,

Idag spelade vi mot allsvenska KIF Örebro i just Örebro. Samling pigga och glada 07.00, underbart! Fantastiskt skönt var ju också de -15 som bet tag i hela kroppen så fort jag sprang utanför dörren. Usch! Det gäller att gilla läget dessa iskalla dagar.
Skitmatch var det, vi förlorade med ganska pinsamma 8-1, där slank bollarna igenom lite för lätt idag! Vad hände? Nej jag vet inte!? Tur är väll att denna matchen kom nu och inte den 9 april, det gäller att ta lärdom av dagens match och förbättra det som inte stämde för oss. Det kommer bli ett tufft år, så det kommer bli viktigt att ta till sig och komma igen starkare än någonsin.
Jag var hemma igen lagom till Melodifestivalen, och som alltid sitter jag här i soffan och undrar varför jag egentligen kollar på detta program? Inte särskilt bra alls idag faktiskt! Usch!
Men så hände det som kan spicea upp en vardag. Jag slår på 4:an och där är hon, min egna favorit Carina Berg. Idag flyttar hon in i QX Gaygala! Vilken show, vilka artister! Varför har jag aldrig sett detta? Underbara gayvärlden! Peter Jöback i publiken alltid lika söt! Maria Montazami som alltid är sitt genialiska-jag, superhet man i badkar som snurrar upp sig själv i luften! SHOW är vad det är =) Just nu är det precis vad jag behöver se..
Hoppas på en bra söndag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela