Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Kärlek på jobbet

Publicerad 2011-12-06 20:50:15 i Allmänt,

And loooove such a silly game we play..
Jo då det är december månad och kärleken flödar i mitt arbete. Förra veckan var det en tant som sa hon älskade mig och idag blev jag kallad älskling och blev belönad med en rejäl kindpuss och choklad.
Visst är det mysigt med gamlingar som uttrycker sig och är så snälla i sina uttryck. Men jag hamnar i chock varje gång! "Eh, vad sa du? Älskar är ett starkt ord... Eh, jag älsk..gillar dig med" Hur tar man sig ur en konstig sits? Jag bara tog min post och sprang vidare!! I'm a runner always have, always will!
Men med allt det goda kommer det onda, och det är givetvis jag som varit ond igen. Skulle köra tillbaka till jobbet och lyckades slaska ner en tjej som var ute och gick på vägen. Jag trodde jag skulle fixa situationen och inte skvätta ner henne, men med en blick i backspegeln insåg jag hur fel jag haft. Med viftande hände stog hon och viftade bort stänket från byxorna.... Sorry wasn't my intention!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela