Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Julfest

Publicerad 2011-12-11 10:22:20 i Allmänt,

I går var det "julfest" med laget, en liten avslutning så här innan uppehållet. Visst är det mysigt med lite knytkalas, där alla drar sitt strå till stacken och lägger manken till för att fixa fram god mat/fika. Jag och Sandra hade fått i uppgift att utöver godisbaket även baka bröd. Som de två nötter vi är när det kommer till att baka och laga mat så drog vi ut på det i det sista. Vi väntade så länge att både Ica och Konsum hann stänga i Dalsjöfors. En resa till stan blev det för att införskaffa diverse ingredienser. Ett inköp som slutade med 3 inhandlade limpor! Haha
Tid sparade vi i alla fall och det märktes nog också för vi var nog de enda som kom till festen lite gött dragna! Men kul hade vi i alla fall.
I dag är en ny dag och dax för julhandel och julmiddag med morföräldrar och kusiner, kanske inte piggast eller snyggast i stan idag, men vi gör tummen upp ändå :)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-12-13 08:48:38

Snygg tapet i bakgrunden

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela