Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

När inte alla vägar leder hem..

Publicerad 2011-08-10 22:40:05 i Allmänt,

Jag ville bara åka motorvägen hem idag köra i toarpsdalkurvan och svänga in vid kyrkan som jag alltid gör. Men nej, nej, inte i dag. Jag trodde en ny olycka hade inträffat i Dalen och blev hänvisad runt hela Äspered mot Dannike för att sedan komma till Dalen där allt ännu en gång var avstängt. Jävla lastbil! Hur skulle jag nu komma hem? Tur att jag känner mitt samhälle, en till liten runda och 1 h senare (kanske något överdrivet) var jag hemma igen.. Jihoooo!
Men jag fick i alla fall äta glass. :D

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2011-08-10 23:11:18

kika gärna in på min blogg:)! kram

Postat av: © sarastille

Publicerad 2011-08-10 23:17:17

Hej! :) har just nu en DagensBlogg-tävling på min blogg där vem som helst får delta, så gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-2011-0810.html#comment



Kan det bli enklare?, klicka på länken och skriv "jag är med" :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-08-10 23:35:49

hej! Fin blogg, allt bra med dig? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela