Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Burlesque gjorde veckan….

Publicerad 2011-08-05 23:29:13 i Allmänt,

Deppig vecka kan man säga. Humöret har då inte varit på rätt ställe, men jag kan ju inte alltid vara upp heller? Ibland kommer känslan av trötthet, visst är sova skönt, men ibland är jag trött på livet. Vad gör jag egentligen med livet? 1 gång lever man och då ska man njuta av tiden. Oftast vet jag inte vad jag gjort under dagen när jag kommer hem sent på kvällen, livet springer runt i det där ekorrhjulet och jag vet inte alls vilka som passerat utanför buren.

I onsdags kom någon slags glädjevändning på veckan trots allt. Kvällen var fri efter tidig träning, jag hade handlat, diskat och lagat mat. Det var då livsnjutaren i mig tittade fram igen, jag kröp ner i soffan under filten och slog på filmen Burlesque. Vilken hit! Jag blev helt såld på filmen! Visst kanske är inte Aguilera en superbra skådis, men vad gör det när hon har en sådan pipa? Cher var som hon är en gudinna, och killen i filmen toppnotch!
Ni ska se mig här hemma nu, jag går in för livet nu! Varje dag i 10 minnisar åker superklackarna på och jag vandrar runt i mitt lilla hus för att lära mig konsten att gå i skor som inte har dubbar..
Om inte den redan är sedd så se den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela