Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Bananarama

Publicerad 2011-08-12 22:22:30 i Allmänt,

Precis som många andra veckor har denna varit lärorik. T.ex. lärde jag mig i dag en helt ny funktion på den "gula faran". Nu vet jag exakt hur lång bilsträcka jag kör varje dag. Dock kvarstår frågan hur långt jag springer på turen. Jag har lärt mig att vara en så kallad B-kändis är mer pinsamt än att vara en nobody, samt att min lärare från 1:an fortfarande har det där knallröda håret på huvudet. Den kvinnan borde vara ett par år och till henne säger jag grattis för att hon ännu inte fått de gråa stråna att växa.
Mamma och pappa inhandlade ju en present till mig senast de var i Ullared och jag tackar för den underbara uppfinning som nu skall förhindra mosad frukt… Yes, Yes, Yes det är en "bananlåda"!! BYE, BYE bananmos inga mer väskor skall nu stinka banan eller bli tvättade halva natten pga gött mos i fack!
En glad Linda med den gröna bananarama i handen!

Kommentarer

Postat av: Den ni kallar lillan

Publicerad 2011-08-31 14:42:57

då vill jag bara säga att det var jag som hittade bananalådan och jag som sa att vi skulle köpa den :) vilket betyder att jag också var i ullared :P ville bara klargöra detta! tack för mig leverpastej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela