Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

"The last fika"

Publicerad 2010-05-21 18:11:32 i Allmänt,

Nu ska jag ge mig iväg till Starbucks för att ta en fika och säga hej då till min bästaste Elina! kommer sakna denna varelse enormt! Så pratigoch sprallig, raka motsatsen till mig, men hon skrattar åt minda dumheter, vilket är toppen.. En bra kombination här i west palm :) 

Det känns tråkigt nu när doormsen är tomma och när en efter en åker bort :(

Jag hatar hej då!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela