Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Gratti grattis!

Publicerad 2010-05-13 06:48:00 i Allmänt,

Idag (igår för er i Sweden) har det varit en massa firande kan jag tro, Anders din gamla räv som fyllde år! Ska inte säga hur gammal du blev, inte för att du är gammal utan för att jag inte vet hur ungt du fyller :) haha!

Hoppas dagen var till belåtenhet och att Yvonne bakade en stor och fin tårta till dig som du kunde smaska lite gött på! Hoppas du har lite historier till mig när jag kommer hem i juni! VAR REDO!!

Nu ska vi prata om Lotta och inte vilken Lotta som helst utan charlotta som så lägligt min syster yster heter i andra namn! Grattis på namnsdagen!

Imorgon är sista dagen med klasser! Sorligt, kommer jag sätta mig i skolbänken igen tro?? man vet aldrig, får bli ett firande för den bara för det imorgon kväll!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela