Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Fantastiska dagar!

Publicerad 2010-05-27 04:48:29 i Allmänt,

Jag sitter i soffan och degar efter ett par fantastiska dagar! Jag älskar när man bara kan leva livet och känna i vartenda andetag hur glad man är! Dagarna i Key West fick verkligen alla tankar på att lämna WPB och människorna jag träffat här, att försvinna. Soliga dagar, cykel och mysiga middagar var helt fantastikst.

Bäst av allt var nog snorklingen vid corall revet i key largo! Såå vackert och alla små firrar i alla dess färger är så söta! Sen va det de fiskarna som va i samma storlek som jag, lite konstigt men coolt att kunna mäta sig med en fisk. Att se en haj mitt i min snorkel upplevelse va kanske intevad jag väntat mig, men min första tanke var att simma efter! Rackarn var lite för snabb så ja haninte riktgt med :P tur va kanske det!

Nu är det packa och städa som gäller!!

Ses snart Svenskarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela