Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

En vecka kvar!

Publicerad 2010-05-07 02:44:10 i Allmänt,

Morgonpromenad i strålande sol och frukost serverad i caf, det får mig att känna mig som en av de där hollywood fruarna på tv. Enda skillanden är att jag inte har en massa drama runt mig och att jag har klasser att gå till.

Eftermiddagen bjöd på blixtar och dunder, men dock inga magiska under. Första gången som åska har skrämt mig faktiskt. Det smällde så det skakade i hela våran lägenhet, och regnet vräkte ner tillsammans med hagel i size: golfbollar.

Nu har jag bara en skolvecka kvar, sen är detta äventyr över. Alla reser hem medans jag och familj 1229 stannar kvar i 2 veckor extra.

Nepp, nu är det dags att plugga!

Hasta la vista!


Familj nr1229

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela