Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Tillbaka igen

Publicerad 2010-03-09 00:59:28 i Allmänt,

Jag har inte skrivit på ett tag för det är en del som har hänt här de senaste veckan. För första gången har jag varit vid Floridas sydligaste punkt i Key West, sett cozumel den mexicanska ön och solat på en mycket stor och fin båt, eller närmare bestämt en lyxkryssare :)

Nu när jag väl är hemma igen så har brännan blivit bättre, platser har blivit sedda och mina första besökare har anlänt!!! :D Kickan och Mickan kom i lördagskväll/natt, så jag väntade med att se de till morgonen där på. Riktigt kul att se de igen och visa de hur jag har det här i West Palm. Godis och de hemmabakade kakorna var också mycket uppskattade!! Yummy!

Så mestadelen av min tid har jag spenderat i solen, antingen med en pina colada i handen eller i solen på singer Island med mina mså besökare, kan det bli bättre?

Imorgon drar dessvärre skolan igång igen, inte allt för roligt. Här kommer de sista 11 veckorna för min del, sen är denna resa över. Något som jag absolut inte ska tänka på nu! Lev i nuet och ta vara på varje dag till fullo, det är vad som gäller nu!


COZUMEL MEXICO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela