Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Jag har hittat på en historia!!

Publicerad 2010-03-26 02:25:48 i Allmänt,

Vet ni vilket vattendjur som är den största egoisten?


Selfish!! hahaha!

Där ni inte illa va?

Här kommer lite bilder från Disneyworld längre räckte inte batteriet på kameran, haha!


Carnival Imagination la till i Mexico på ön Cozumel..

Gänget som va iväg :) Vilka godingar!

Regnigt värre, men mimmi va glad





Mussse kunde pumpa

De finns verkligen...

Slottet

Här är vi alla 3, toppen kul!!! saknade :)

CIAO!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-03-26 21:14:02

Hahahaha! För ovanlihetens skull var ju historien bra :) härligt med helg nu och så kommer två nya "glidarveckor" för din del :p är så avis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela