Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Familia in la plania?

Publicerad 2010-03-30 01:41:09 i Allmänt,

Den senaste tiden har mina drömmar varit oslagbara, jag vill inte vakna, bara ligga där och drömma vidare till en annan plats. Detta måste betyda att jag mår bra, eller? Förstår inte annars varför denna svärm med goa drömmer kommer över mig.

Om några minuter borde mamma, pappa och Sara höra av sig, (eller iaf en av de, alla kanske inte behöver ringa) efter som de har landat i West Palm nu.

Denna dag har i övrigt varit chill, sov länge, pluggadelite, hade matte och pluggar nu lite till. Svårt dock att slitamig från ”När lammen tystnar” som går på tv nu, Anthony Hopkins är ju för bra!

Nu får det bli nån slags träning, eller rörelse iaf, kanske kan gå till mitt rum och tillbaka, det borde räcka för dagen!

Får ni tid över och gillar country så lyssna gärna på Luke Brians Do I, skön bit! :)

Luke Brian.....

Tjosan!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-04-01 20:50:51

Ja det var en bra låt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela