Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Hemma igen

Publicerad 2010-06-01 13:30:23 i Allmänt,

Nervös det va jag över att komma hem igen, hur skulle det bli nu? Skulle folk komma ihåg mitt runda nylle? Trött som tusan va jag när jag kom hem efter en dags flygande, så det fick bli middag och powerna på 4 timmar, UNDERBART!! Åkte in till ramnavallen för att se byttorp möta Derome, VIPS så kändes det som om jag inte hade lämnat landet. Att se alla undebara lagkamrater igen va hur kul som helst!! Kändes som vi inte varit ifrån varandra alls! I LOVE IT!! 

Fotbollen kommer dra ig¨ång för mig idag med, inga stora föväntningar dock på mig själv, allt är bra om jag klarar att ta mig igenom träningen utan att snubbla på bollen :P haha!

Jag är glad över att vara hemma igen, och för tillfället så känns det som om jag tog det rätta beslutet att komma hem!

Kul också att solen är framme, och gräset är grönt. Jag som trodde det skulle vara snö kvar när jag kom hem ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela