Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Still Alive!

Publicerad 2010-01-23 01:25:32 i Allmänt,

Jag vet inte riktigt vad jag har gjort egentligen, men denna vecka har då  sprungit iväg! Skola, lite träning och sömn, (trött efter helgens härjande).

På skolan har vi också något som heter Auto Show, hur mycket bilar som helst, överallt på varje liten gräsplätt man kan hitta. Allt ifrån lexus till hummer, mercedes och Porsche, men min favorit är ju mini cooprarna :) så små och söta. Meningen är nu också att jag ska jobba på detta event och sälja bilar så gott jag kan, problemet är bara att de inte hört av sig än om när och vartjag ska stå, men man vet aldrig, kanske får jag prov köra en porsche, parkera den någonstans :D

När jagändå säger köra, så kan jag ju säga att en kille på skolan idag testade vad en liteliten grön lexus gick för, och vad gör killen? Jo, han kör för fort tappar kontrollen och kraschar bilen in i 3 andra bilar som står parkerade, (bilar ägda av elever). Jag har aldrig sett en bil som är värd 75000 dollar kraschad förut, nåt nytt. Killen blev religerad och mår nog inte så bra nu, han har nog lite att betala så att säga!!

Idag hade vi business möte, alla var så fint klädda och dansade in i gympahallen med klackskor, kjolar och killarna i kostym och slips. Vet inte om jag fick ut så mycket av det, mer än att man kan bli framgångsrik om man bara har passion och inställning till att göra det.

“In the darkest hour you have the greatest opportunities” “The three P’s in business are Product, Place and of course the People” Där fick ni smakprov från den föreläsningen.

I övrigt har jag en ofantlig träningsvärk efter ett litet träningspass jag hade igår, benstyrka och löpning. Men det är roligt att känna att man fortfarande har musklerna även fast de inte syns ;)

Världens längsta inlägg men hoppas ni hade en trevlig läsning iaf, och ja vid liv är jag allt ;)

Bio väntar och det blir nog The Book of Eli idag :)


Dagens outfit...

Här utanför caf står några bilar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela